puhdas asupostaus


Hei vain!


Mie oon liittynyt tässä viime postauksen jälkeen uuteen ''uskon lahkoon'' nimeltä Abiturientit. Eli aloitin lukion kolmannen luokan. Nykyisin vapaa-aika on aika vähillä; miulla on todella täysi lukujärjestys + oon lähes joka päivä koulun jälkeen lukenut 1-3 tuntia psykologian YO kokeeseen ja yrittänyt mennä nukkumaan aina viimeistään 22:30. On siis oikeasti olemassa syy miksi en ole kuollut mutta en ole kerennyt tekemään viimeiseen 3 viikkoon mitään. Ensi jakso on onneksi paljon helpompi, silloin on vain 2 kurssia oppiaineita ja paljon kuvista ja teatteria!

Oon mie jotain kumminkin tehnyt. enimmäkseen ottanut asukuvia koulun jälkeen levinneiden meikkien ja pöllähtäneiden hiusten kanssa. Nyt jaan näitä teille! Toivottavasti saan jotain järkevää kirjoitettua ennen lokakuuta!


Kirjoittelen vaatteiden alle mistä nämä olen hankkinut, valitettavasti todella vähän on kaupasta tulleita (oikeastaan vain kaikki sukat, mutta ei mitään muistikuvaa mistä, sillä en ole 2015 kesän jälkeen uusia sukkia hankkinut. väitän sitten että ne ovat myös käytettyinä) Kävin kesän lopussa paljon kirppareilla ja tein muutamia vaatteita lisää. 

Ulkonäköön liittyen miun hiukset koko suurta muutosta. Viimein otin itteäni kirjaimellisesti niskasta kiinni! Ja leikkasin ananaksen. Oon ite ihan rakastunu. Jonne ei pahemmin tykkää mutta ppft sen oma moka. väri vaihteli myös ja sen näkee ehkä parhaiten kuvista.


eka koulupäivä! Tehdään siis heti selväksi että olen se ainut värikäs karkki salmiakkien sejassa

Kaulakoru; Talking to myself
Nilkka pitsi; DIY
muu: käytettynä hankittu





Straight Outta Lyseo -paita on meidän abihuppari ♥
Hattu: H&M
Kaikki muu; käytettynä hankittu
(Shortsit kesän lemppari kippis löytö ♥ 3e luokkaa
Liian iso miulle mutta pysyy päällä!)




Mekko & nilkka pitsit : DIY
Koru: Ebay



Kylo Ren -paita: Citymarketin lasten puoli (-50% 8€ ♥♥)
Kaikki muu: käytettynä hankittu



MLP paita: H&M
Säärystimet: Lindex
Kaikki muu: kirppari

Kengät olivat kesän löytö. SPR kirppis 7,5€



Nää on aivan super söpöt ruskeat Finn Lady nahkakengät. Miulla on toisetkin saman merkkiset mustat ja rakastan niitä! 


Sukat: DIY by mamma
Hame DIY
paita: kirppari



Ongelma lapsi haalarihame; DIY (oon muunellu tän mallia varmaan ainakin 3 kertaa, purkanu ja tehny uusiks koska ei vaan ikinä miellytä silmää)
mehujää: k market ;)
kaikki muu; kirppari


 Tässä asussa pyörin Joen Yössä 

mekko DIY
Säärystimet Lindex
Kaikki muu: kirpppari

Tämän asun päivänä taas kävin Mini golffaamassa miun kaverien kanssa Joensuussa Kuntokeitaalla. Oli tosi hauskaa! ♥
Koru: Glitter
Hameet: (alus + päällys) DIY (päällyshameen kangas oli Ikean LATTJOsta)
Tukka: Ebay
Muu: käytettynä hankittu.


Nyt eletään jänniä hetkiä, ensi viikon perjantaina tämä vauva pääsee juoksentelemaan täysi-iäisyyden laitumilla. Eniten harmittaa hammashoidon muuttuminen maksulliseksi ja ''oon alaikänen en voi lahjoittaa mitään'' sillä jos vastauksesi tuleekin ''mut tääl lukee et oot täysikänen--''

Kommentit

  1. sulla on kyllä niin söpö tyyli:3
    ja mä tarvitsen ton kylo paidan

    VastaaPoista
  2. Öö hei, ehket ollut huomannut hallintapaneelissas mun postausta niin tääl on mun uus blogi http://ichbindiestimme.blogspot.fi/
    Nykyisen vanhan blogin poistan. Pistin poistopäivämääräks tänää.

    VastaaPoista
  3. Noi sun mekot on jotain niin ylisöpöä, etten kestä! :3
    Tälleen tuli mieleen, että mihin meinaat lukion jälkeen? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ^^

      Oon suunitellu meneväni amis linjalle vaatetus puolelle :3 :) rn muista sitä hienoa nimeä millä se linja kulkee :'D Joensuussa pysyn.

      Poista
  4. Meidän lukion abihuppari on "abi wars" ite en sitä kyl viel saa ; n ; koska neljä vuotta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aa voi harmi :( no etköhän sinä saa sit jotain väh yhtä mahtavaa ensi vuonna :3

      Poista

Lähetä kommentti

x 1998 x Liperi x Samsung NX 1100 x