syvä kumarrus ja pahoittelu

Olen ollu viime aikoina sairaan  nolona tän blogin takia, tiijättehän, kun siirtää jotain asiaa tosi pitkään ja sit alkaa vaa nolottaa sen tekeminen. Jepulis jep, niin kävi miulla tän  blogin kanssa.  Vaikka tässä ei ole ollut kovin pitkää taukoa, silti oon tuntenu huonoa omatuntoa...


Otetaan asia kiinni Joshin antamalla haasteella (melkein puolivuotta sitten) hups.

Ideana on kertoa 29 faktaa itsestään... vai oliko se 19, kuminkin muistelen että 29??!
pelataan varman päälle, ja heitetään 30, joista aprillipäivän kunniaksi yksi on valhetta, keksittekö mikä ;)


1. Olen viimeaikoina hurahtanut madonkuteen virkkaamiseen, ja sen kunniaksi sain
Jonnen äidiltä säkillise  vanhoja vaatteita!

2. Miulta on viimeisen 2v aikana paikattu ainakin 10 hammasta, ja yksi reikä on jäljellä

3. Maalasin isäni kanssa viime viikonloppuna tulevan ompeluhuoneeni seinät!

4. Olin kauhuissani, koska sain itse valita värit, enkä omista ollenkaan värisilmää!

5. Ostin eilen itselleni lenkkarit, ensimmäistä kertaa 4 vuoteen

6. Olen pesun kestävä Frendit fani

7. Omistan yli 50 t-paitaa/toppia

8. Miulla alkaa koeviikkoa ensiviikolla, ja olen aivan innoissani koska koen koeviikkojen olevan reilusti helpompia ja rennompia kuin itse opiskelu viikkojen

9. Jenna jätti tämän kirjotuksen auki -Jonne

10. Olen onnistunu tartuttamaan Jonneen nukkeilun, cosplayn, animen ja tv-sarjat.

11. Rakastan päivävaatteissa hameista, mutta öisin on pakko olla pyjaman housut.

12. Olen hyvin järjestelmällinen ihminen kaikessa muussa, paitsi huoneen siisteydessä, vaatekaapin järjestyjsessä ja koulutöissä

13. Siivosin huoneeni pari viikkoa sitten, ja heitin 4 kauppakassillista roskaa pois

14. FMA fanitukseni on herännyt vahvana viimeisen kuukauden aikana

15. En nykyisin enää katso animea kuin satunnaisesti

16. Ja hyvin harvoin

17. Olen harrastanut bloggaamista 6 vuotta, cosplayta 5 vuotta ja nukkeillut 3 vuotta

18. Näen usein unia, joissa suuria tapahtumia järjeatetään kotonani (mm. Coneja, lakkiaiset)

19. En ole kertaakaan polttanut tupakkaa

20. Tai ollut "kännissä".

21. Haluaisin silti olla aikuinen, joka fiinisti nauttii viineistä, mutta en ole kertaakaan juonut hyvää viiniä

22. Minulla ei itsellä ole isovanhempia, mikä ei ole ennen haitannut minua. Nyt lukiossa olen tajunnut kuinka kaipaisin sellaista elämääni. (Olin 12 vuotias, kun mummi kuoli)

23. Mutta Jonnen isovanhemmat ovat olleet miulle todella mukavia ♥

24. Yritän olla tekemättä kirjoitusvirheitä, mutta kirjoitan tabletilla, jolla olen  kirjottanu 2 kertaa aijemmin ja tämä on todella hankalaa miulle (yhyy)

25 aloitan ensiviikolla tekemään ensimmäistä "armoria" cosplayn puolesta, ja olen valmiiks ihan innoissani

27 olen rakastunut Broklyn 99 -tv-sarjaan ja suosittelen sitä kaikille!

28 rakastan kongreettisia valokuvia, ja tilasin wanhojen jälkeen ison pinkan kuvia Ifolorista

29 päätin psykologian lisäksi kirjoittaa maantiedon, ja jännittää, koska siitö tulee tietokoneella tehtävä sähköinen YO koe

30. Me karatthaasiin Jonnen kanssa kihloihin karkauspäivänä ja käytiin tänään ostamassa sormukset♡

Kommentit

  1. jee mun haaste ~
    öö oisko 2 valetta? en kyllä yhtään tiiä :D

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

x 1998 x Liperi x Samsung NX 1100 x