2015

Miten meni niiku omasta mielestä?


Tää vuosi oli mahtava. Tapahtui uskomattomia asioita ja elämä oli upeaa. 
Tapahtui myös kamalia asioita, joita on hankala ymmärtää vieläkään. Menetin onneksi vain muutaman ystävän idioottimaisuuteni takia (joihin olin tainut tutustua myös tänävuonna). Heidän tilalleen sain silti uusia ystäviä, ja olen aika ylpeä itsestäni tämän takia.

Kävin kolmessa conissa ja yhdellä festarilla ja mahtavalla keikalla. Olin sosiaalinen. Tapasin uusia ja vanhoja tuttuja.

Koska oon roska haluun muistella Coneja ja Cosseja.




Randomein päätös lähteä coniin tähän mennessä. Olin menossa joskus noihin aikoihin ystäväni Jorpan luo Helsinkiin, ja satuin huomaamaan että Hype oli tuona viikonloppuna. Kysäisin haluaako hän lähteä kaveriksi ja sain myöntävän vastauksen SUGOI!



Cossasin Hina Ichigoa, ja miusta taijettiin pyytää yksi kuva. Kävin osallistumassa Cosplaydeittiin ja pelkäsin kovasti. Tapasin kaverini jonka kanssa ollaan vaihdeltu viestejä parikin vuotta ja kaksi suosikki nukkeilijaa (joista toinen on ollut jonkin aikaa ex nukkeilija)



Miu eka Animecon! Toivon että ei vika.
Animecon oli hämy ja väsyttävä kokemus. Raahauduttiin takaisin kotiin nukkumaan välissä, joka oli aika rankkaa. Onneksi cossit oli aika sluisut eikä kiristäny mistään kohtaan (paitsi peruukki hedari).
Akua tultiin kuvaa tosimonta kertaa ja olin otettu ♥ Eksyin ihmispaljouteen monesti ja panikoin pari kertaa. mutta onneksi aika kuultaa muistot enkä enää edes muistanut että niin kävi.
Hengailin monen koleen nukkeilijan kanssa ja kävin ekaa kertaa luennolla.


Lauvantaina olin Aku Ankka Kingdom Heartsista



Ja sunnuntaina virnuileva Juuzou





Kuopion versiona.

Chilli con kanssa. Varmaan teilläkin muistissa vielä. Olin lavalla monesti ja jännitin paljon


meistä otettiin yksi kuva jonnen kaa ja oltiin iloisia ♥ 
Kanekia oli kiva cossata. Ainoa ongelma oli tiukat housut ja mäkki (ja se että saan tiukoista vaatteista ihottumaa)




Mutta haluan muistaa myös ei-con cossit!! Ei niitä saa unohtaa ♥


Dio - Mad Father


Pelasin yhtenä yönä 6 tuntia Mad Fatheria, joten toki koin tarvetta cossata tätä söpöliiniä, kun kaapista kaikki sopiva löytyi ♥ 



 Harry Pottter


Toinen ''must'' juttu, kun satuin lukemaan ekat kaks Potteria putkeen x) Sain vielä luvan ostaa feikkilasit vaan cossin takia!



Joen Yössä oli random cossimiitti.  En aluksi edes aikonut tehdä tätä. Vitsailtiin Jonnen kaa ja jonne heitti läpällä ''Cossaa sie tota nii mie oon Valt boy''. Löysin sopivan kankaan 4,90€/m ja äiti suostu ostaa miulle tätä kolme metriä, vaikka tähän meni vain vähän päälle metri. Sit se vähäniiku vahingossa tapahtu oikeesti. Tein myös sopivan hatun ja kiharsin omat hiukseni. Kulin myös Nukacola pullon kanssa.

Merlin


Varsinaisesti ei vielä valmis cossi mutta tein silti Photoshootin tästä x)
Merlin on bae joten tottakai cossaan sitä. Oon nyt ostanu kankaat parempiin housuihin ja kaulahuiviin. En malta oottaa et pääsen ompelee niitä~


Yamato



Tääki oli aluks läppä. Mutta teemaan sopiva läppä, nii miksi ei?




HYVÄÄ UUTTAVUOTTA 2016! OLKOON SE RAIKAS KAIKILLE

Kommentit