Throwback thursday






Hellorei :3

Tiijättekö, on tosi hassuu huomata että on kesä taas kohta >:o
Vaikka nyt katselenkin isojen lumihiutaleiden leijailua maahan, mutta silti!
''Häh, vastaha se kesä oli''.


Oon nii innoissani kesästä ♥ Sillo tapahtuu kaikkee coolia ja voin sanoa heihei koulukirjoille 8) Mutta asiasta kukkakeppiin.

Tän päivän aikaan saannokseni oli selailla blogiani ja kuvia vuosien taakse :D Joten aattelin että  olisi kiva tehdä postaus menneistä vuosista. Ite ainkii tykkään lukee sellasii muilta :3


Ihan aikasin kuva jonka löysin :'D Kesä 2008, eli olin tuolloin 9v. Tukka oli kihara, mutta ei niin kihara kuin nykyisin. Miun tyyli oli silloin vielä hyvin lapselle sopiva; mitä vain laitoin päälle, mutta eniten taisin suosia vaaleita värejä :D (Oi miten pyöreät kasvot miulla on ollu :D)

Olin aika eloisa, jokskin ujo lapsi. Miulla oli tosi hiljanen puheääni, sain kuulla siitä aina, ''Puhu lujempaa''.



Joulu 2008. 
Valitettavasti ei löytyny parempaa kuvaa, mutta siinä oon mie (tuo pinkimpi :D)
Rrrrakastin ja rakastan edelleen tota pinkkiä tunikaa, sillon tyksinkiin juuri paljon tunikoista, ja kesään verrattuna taisin valita enemmän pinkkiä ja mustaa, kuin pastelleja. Koska kaikki miu pitkähihaset oli sen värisii :D.




Kesä 2009, vaaleaa taas päällä!
Muistaakseni tää oli tosi kuuma kesä? Meillä ei ollu sillo viel oaa mökkiä, vaan oltiin vuokra mökillä (muistaakseni Kolilla). Oon ilmeissesti tullu just uimasta, hiukset kauneilla korkkiruuveilla lukemassa Salapoliisi Conania, joka olikin tuolloin miu yks lempi manga!  tässä oon  siis n. 10v. Vieläkin pikku lapsonen joka laittoi mukavuus asteiden mukaan jotain kivaa päälle. Ilmeisesti tykkäsin tollasista höpöistä shortseista.


 Tässä välissä aloitin bloggaamisen, ehkä kesällä 2010. (Minä ja vaatteet alkoi kehittyä)



Hyppäys -11 jouluun (?)

Olin alottanu seiska luokan, ja tulloin miu ahistus ja masennus alkoi (ellei pahentunut, en ole varma (tod. näköisesti johtuen siitä, että miun ainut irl ystävä jäi ala-asteelle ja olin tosi yksinäinen, onneksi oli netti kavereita)). Tykkäsin mustasta ja pinkistä, edelleen :D


Vappu 2012. Olin löytäny muutaki ku mustaa :>


Vuoden hyppy, Youka on kätösessä eli kevät 2013.

Miulla oli joku ''tapetaan kaikki'' (miun emo?) vaihe, pääkalloja, pääkalloja, mustaa . Ei se tosin kestäny kauvaa. 


loloonmahtava

Piaan olinkin pastelli. Olisiko kanssa kevättä 2013


vappu 2013 (8 luokka - täytin 15 sysksyllä) olin hobitti koulussa! Tukkaan tuli vuoletin mustaa latvoihin (hihi sukka lattialla).
Olin saanu muutamii uusii IRL kavereita, ja ripari tuli eteen kesällä. Tutustuin paremmin siellä yhteen miun nykyseen parhaaseen ystävään. Ostin ensimmäisen oman puuterin ja meikkivoiteen ennen riparii!
Kävin kasilla välillä kuraattorilla, mutta siitä ei oikein ollu apuu :/ en osannu ottaa sitä vastaan. Jonki aikaa meni vähän paremmin kyllä.

redhead

Talvi 2013 (9luokka). Tukasta tuli punainen 8-)
Mie kuuluin jo nykyiseen ''jengiini'' ja tapasin Jonnen ( ^◡^)っ✂❤
Tässä vaiheessa aloin meikkaa enemmänkii. Eli ripsarii, joskus kajaalii (vaikka tässä kuvassa taitaa olla vaan meikkivoidetta ja puuterii) 


punkkari

spöm
(huomatkaa sama huone remontin jälkeen, kuin I ♥ Food -kuvassa

Ja kevät 2014, Tukka oli puna-oranssi-ruskee vähän vaihdellen :'D... toisinaan otsis, toisinaan ei. Suoristin sitä tosi usein, minkä takia miu latvat kärsi tosi pahasti...
Pukeuduin tosi sekasesti (niiku edelleen), mutta enimmäkseen violetti oli se miun juttu. Violetteja vaatteita kaikissa sävyissä <3 Otin paljon peili selfieitä :D



Talvi 2014. Lukioon oli totuttu. Oon saanu tosi paljon uusii kavereita ja tuttuja. Hain apua masennukseen, ja sain sitä.
Pidin housuton joulukuu -haasteen itselleni, jonka jälkeen oon kulkenu enemmän hameissa :D Siili tuli jossain näillä main~



 Kevät 2015 - NYT
Oon alkanu käyttää peruukkeja ihan arkenakin :D Itseluottamus on kasvanut. Oon ehkä löytäny sen oman juttuni; en silti osaa pukea sitä sanoiksi! Masennus on hellittänyt. Pystyn hengittämään normaalisti tilainteissa, joissa ennen en pystynyt, mutta vielä on monta askelta täysin parantumiseen.

Tukka lyhentyny kunnioitettavasti :DD

Niiku näätte. se on himolyhyt toiselta puolelta! (enää ei noin intensiivisen värinen, aijon nytten antaa tän vaalentuu, ja laittaa sinistä :>).


Oliko tää ok postaus?

Kommentit

  1. Uuuuu~ oon miettiny kans tämmösen postauksen tekemist, näit on niin kiva lukee muilt ^^ varmaan lähiainoina teen C: Tykkään kauheesti tost "(ennen huoneremonttia...) ekast kuvasta~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D mie voisin tykätä lukee!
      :> mieki tykkään siitä

      Poista
  2. Tosi kiva postaus hei:3 Tykkään itekki lukee tälläsiä, ja kattoo miten paljon ihmiset muttuu(*‘ω‘ *) Voi, oot ollu pienenä tosi söpö(*ノωノ) Oot kyl vieläki tosi söpö ja jatkan sun hiusten jumaloimista B) Eh. Ja tosi hyvä juttu et sun masennus hellittää. Mun yks parhaista ystävistä on ollu jo monta vuotta vakavasti masentunu, et vaikka en ite oikeen tiiäkkään miltä se tuntuu, nii tavallaan kumminki tiedän et se on tosi rankkaa:c Menee diipiksi. Mut pärjäile:3 Ja värjää ihmees hiuksia sinisiksi, siniset hiukset on jotain tosi hienoa*3*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. x) hee.
      miusta mie en ollu mikää somin lapsi.. mutta joo
      8) olen jumalasi
      nii ^^'' toivottavasti siun ystävälläsikin lähtisi paranemaan :< miullakin on ystävissä muita sairaita samaan tautiin.. joten tiijän sen 'sivusta katsojankin' tuskan :< kellekkään ei toivoisi sitä

      joo :D

      Poista
  3. tää oli tosi hyvä postaus, kertoi susta paljon~ c:

    VastaaPoista
  4. Kiva postaus Jennaseni ^ o ^ (huijui, empäs oo kommentoinu pitkään aikaan ;_;) Olit hirmu söötti pienenä x3 Ja oot edelleen :> Tuo kevät 2015-kuva on ihana asennekuva * o * (kuinka suomen kieli????)

    VastaaPoista
  5. Mui Q u Q voi ku sä oot muuttunu tosi paljon. Oot kyl tosi sulonen hattara :3 miks me asutaan niin kaukana toisistamme ; A ; ei oo kivaa.....sit ku en itekkään enää jaksa coneihin raahautua ja ei oo rahaa ; n ;

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

x 1998 x Liperi x Samsung NX 1100 x