Jag är död

Heij

med ruotsi

Oon tosi huono ruotsissa. Ja huomenna miulla on siitä sanari. asteikolla 0-10 pitäs saaha keskiarvoks sanareista 5-, jotta pääsee kurssin läpi. Arvatkaa kenen keskiarvo on tällä hetkellä 4- ...... Joo oikein arvasitte..

Ei ahista yhtään :) (<- maailman ironisin hymiö)

Tänään miulla oli työhaastattelu. Tapasin matkalla miun kaverin H:n, jota en ollut nähnyt tosi pitkään aikaan ^^! Oli tosi kiva :3 vaikka aluksi en itse meinannut huomata häntä, koska bussissa mietin huomista kuviksen koetta (ja tota sanarii...).

Toivon että se meni ihan ok. Olin vähän kömpelö ja takkuileva, mutta ehkä sei haitannut...?


Yritin tosiaan lukea sanariin. En kumminkaan jaksanut, joten päätin jatkaa Aku cossia.. Eihän siitä mitään tullut, kun ei löytyny kangas saksia .-. Mur.  (tämä aiheutti vähän lisää ahistusta ja mustunutta mielialaa)


Onneks tää auttaa ♥

Miu piti tässä postauksessa vastata yhteen Pandalta saamaan haasteeseen (ja tehdä yksi cosplay teksti, jota oon pohtinu jo kohta puoli vuotta, mutta sekin on jääny) tai ainakin heittää pari kuvaa, mutta en millään kerkii nyt säätää niitten kaa ♥ Tai kerkeen mut oon laiska... Siksi vastaankin toiseen haasteeseen!
Paras kuva jonka sain puhelimella sellaisen kalvon läpi Perjantain auringon pimennyksestä. Olin aika ilonen, koska oon vähä nerd, ja tää oli miun elämän cooleimpia hetkiä.
Oon oottanu ihan pikkusesta että näkisin lähes täydellisen auringon pimennyksen; oon varmasti niitä ihmisii jotka sitten aikusena matkustelee täydellisen auringonpimennyksen perässä!!
(koska suomeen sellanen tulee vasta 2126, aijai, en taija elää 128 vuotiaaks).




 Lempiväri?

Mie oon silleen sopivasti panterinen, ettei miulla oo lempiväriä :D Tykkään kaikista väreistä, ihan missä vaan. Mutta eniten machaa Pinkki-violetti. (oon aika miehinen etten ees tunnista turkoosii sinisestä 8-) )

 Mitä sarjaa viimeksi katsoit? Onko se mielestäsi hyvä?
Maratoonasin vuorokauden sisään Deadman Wonderlandin. Oli aika hyvä sarja (no jaksoin kattoo sen kokonaan :D) vähän ehkä sadistinen o-o...

 Oletko sueurstellut? Kuinka kauan siitä on? Entäs seurusteletko nyt? Kauanko?
Joo  <: (ehe eihä miulla oo enne Jonnee ollu ketään eli ennen en oo). Meillä tais tulla 13 kuukautta täyteen viikko sitten.

 Onko sinulla rannekelloa? Käytätkö?
Eij ole, enkä käytä. Joskus kun olin 3-4v, silloin miun siskolla ja miulla oli samanlaiset vaaleensiniset rannekellot, joissa oli vaaleenpunanen näyttö, mut en muista koskaan käyttäneeni sitä :'D... En osaa oikeen käyttää minkää laisia rannekoru juttuja <:..

Apple vai samsung? Vai joku aivan muu?
Nokia!!1 Tai ehkä windows... Siis miulla on aina ollu nokia-puhelin :D Otan ehkä käyttöön broon vanhan LGn jos iskä sais sen vietyy korjaukseen...

Elokuvat vai kirjat?
Kirjat. Piste.

Tykkäätkö ananaksesta?
Jooo ♥ Oon niitä ihmisii, jotka rakastaa ananasta :'D.. Tänäänki söin valmis hampurilaista ja tungin sen väliin anasta ^x^. Rakastan Riissi x Ananas x Appelsiini yhdistelmää.

 Mistä kielestä pidät eniten?
Miusta tälläset höpöt kielet, kuten Mäen kieli, Latvia etc. on kauniita :'D En osaa mitään kieltä (KÖH ruotsia ainakaan), Mutta aijon käyä yhen kurssin Latinaa, tykkään siitäkin 8-)
Matikka (on se oma kielensä xD!)

 Lempiartisti tällä hetkellä?
Eeeh kamalaa. Miu musiikki maku on niiiiiin vaihtelevaa xD. ATM ehkä Sunrice Avenue, Apulanta, Rise Against ja pakkoha se on mainita Vesa-Matti Loiri, kun sitä tällä hetkellä kuuntelen 8-)

10. Miten vietät eniten aikaasi?
Koulu asioiden parissa. Matkoineen se vie itessään jo miu elämästä 10h/päivä (paitsi pe) ja sit läksyt yms jutut .___.'' Enää yks jakso ♥ Muuten huoneessani makoilleen, puhelin koprassa, huonossa asennossa nojatuolissa tai jonnen kainalossa <:

11. Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
Ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul. hah fuck u 
Ozhe ag ag nag! fak uu

Nelli Haastoi miut ^^''

Mie voisin haastaa Pandan, Joshin,Iidakin jaa en tiiä :'D


Teille kysymysiä;

Minkä takia yleensä heräät, jos herätyskelloa ei lasketa (esim. viikonloppuisin)?

Kissat vai Koirat, vai joku muu?

Suklaa vs Hedelmäkarkki vs Salmiakki?

Viimeisin Manga-pokkari jonka olet ostanut? Mielipide siitä?

Jos voisit antaa vuoden takaiselle itsellesi neuvon, mikä se olisi?

Mikä on kaikkein kallein ostoksesi, ja paljon se on maksanut (noin)?

Mitä syöt useinmiten?

Matikka vs Ruotsi?

Luetko (ei koulu) kirjoja?

Liima vai teippi 8)?

Mitä hyvää tänään on tapahtunut?




Ostin tälläset supernolot lasit 
Seppälä - 2,5e alennuksessa.
Lupasin miu veljelle, etten hommaa feikki laseja, paitsi cossiin, joten nyt ei auta kui tehä se Potteri cossi!


Jooh. Koeviikko alkaa tosiaan torstaina <: Miulla on 2 pitkää viikonloppuu putkeen ♥ Yritän postata viikon sisään jotain parempaa ^^'' Koska en kumminkaan lue niihin kokeisiin > o >''

Kommentit

  1. oih ihania vastauksia! ananaskaveri ^^

    VastaaPoista
  2. Ja niin sä vaan avoimesti skippasit mun haasteen, siis mitäs tämmöinen nyt on aijaijaijai xD eivaan kiitos tästä haasteasiakkaasta, teen sen kun oma tuntoni sallii bloggaamisen lukemisen sijaan. Älä siis käsitä väärin, en lue kuitenkaan mut näennäisesti luen, kyllä juu ehdottoman varmasti >v>

    Ja kyllä tee Potter cossi. Itse olin joskus aikeissa cossaa Hermionee mut no hiukset meni, eikä se must toimi peruukil hyvin...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon kauhee paskiainen :DD joo, mie tiiän xD

      uu joo 8) miekii mietin hermionea, mutta tukka katos. wtf

      Poista
  3. Jumatsuikka mut haastettiin, olen otettu uwu Mä oon kans ihan sairaan huono ruotsissa ee:'D Oispa motivaatiota lukea, tulis parempia numeroita, mutta eiii, eihä me ny sellasia:'D Oon vähä pettyny ku itellä meni toi auringonpimennys ihan ohi:c ei ollu mitää, minkä läpi kattoo. Ja noi sun lasit on ihan ylisöpöt, tee ihmeessä potter cossi❤ :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ^^ jee en oo ainut ^^'' No joo :d välillä vähettää olla nii tyhmä
      Voi harmi :<
      Kiitows ^^ <:

      Poista
  4. Hhh vihaan :) se on niin jäätävä.
    btw ootko tulos popculttiin, koska jos tuut nii tuun etsii sutt :3
    Mut aww suloinen postaus, ja onnee ruotsiin koko kieli on oikeesti niin sekavaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo :d
      en tosiaan tiiä mikä se on, en todennäkösesti :D *googlailua tähän väliin* ahaa! En varmaan joo, kun on niin kaukana :d

      kiitos ^^ Niin se on, mur

      Poista
  5. Oli oikeesti tosi kiva nähä! Tuli semmonen olo, että ois oikeesti kiva nähä useamminkin, joten jos vaan näät mua jossain nii tuu ihmeessä heti juttelee ja näin. Toivottavasti saat sen kesätyöpaikan!:)

    VastaaPoista
  6. joo! :3 niimpä
    sama siulle! mie oon niin törppö etten aina huomaa ihmisiä (juuri esim. busseissa) :d mutta saa miuu tulla potkasee selkää ''hei mie oon täällä'' <:
    Sie kanssa!

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

x 1998 x Liperi x Samsung NX 1100 x