Ei helevattu

tää postaus sisältää henkistä liibalaabaa, hushus jos ei kiinosta :d

The Bastille - Flaws


ehe. Joo vetäsin sitten sivusiilin 8) (ja näytän kaljulta koska oon nii blondi luonnostaan <3)
Pitkään (oikeesti, jos jostain seiskaluokasta lähtien) oon sitä miettiny, mutta nyt vasta tuli mahollisuus
(leikkasin saksilla alun, ja appiukko veteli koneella paremmin :'D)
Ostin alennuksesta uudet talvi saappaat (vanhojen mentyä rikki) ja Pitkän kukkahameen, aika somaa <:

There's a hole in my soul
I can't fill it I can't fill it
There's a hole in my soul
Can you fill it? Can you fill it?

hiljainen kuiskaus Heij

väsyttää niin kamalasti. en vaan jaksa yhtään mitään.

minä juuri nyt - pitäisi tehä enkun essee

Yhyhy

Mitä jennalle kuuluu?
tänään Jenna on väsynyt
eilen Jenna oli väsynyt
toissapäivänäkin Jenna oli väsynyt.

Hassua että miulla meni 5 päivää tosi hyvin, silleen että ei masentanu eikä ahistanu yhtään.
Oon nii ilonen että silleen oli. Miulla ei oo ollu varmaan 3-4 vuoteen yhtään päivää, että ei ois masentanu tai ahistanu. oho. Mie olin oikeesti ilonen monena päivänä.

Nyt on niin tyhjä olo, eikä jaksa.
Nukkumaan pitäisi vähintään mennä, tai tehdä läksyt (tai kirjoittaa enkun essee <3 v*ttu oon paska enkussa, enkä muista yhtän mitään .,_,.)

Miun sisko muutti eilen uuteen kotiin Joensuuhun kaverinsa kanssa (onneksi se on melko lähellä miu koulua ;) voin mennä sinne nukkuu). Mikä tarkoittaa että mie sain toisen huoneen itelleni (koska miun ja siskon makkarit ovat ainuut huoneet yläkerrassa (plus pieni välikkö siinä)) 8neliön huoneesta melkein 30neliön alueeseen. wow. Siellä on vaan kamalan sotkusta, kun tavarat on vaan viety pois, ja turha heitetty lattiille ♥ Kerkesin kyl jo osan siivoomaan. Yhy. 
Leikisti autoin siskoo muutossa, menin lauvantaina hengaamaan sinne kämppään koulun jälkeen, ja laitoin verhoja paikoilleen.

Koeviikko tulee kovalla vauhdilla, ja olen tainut oppia vain matikassa jotain uutta ♥ ihana. En silleen stressaa koeviikkoo, mut vituttaa että äh. Onneks ens jakso on parempi <3
Myös Lyseoteatteri on vieny miun aikaa lavastuksen osalta (2 edellistä lauvantaita menny siellä). väsyttää vaan enemmän. (toisaalta osalta tunneilta on päässy pois hommien takia <3)

snif snif.

Ensviikolla onkin eka koe (u s s a - a p u v a oon lintsannu ollut teatteri harjotuksissa ainakin kolmen tunnin aikana ja muutenkin kiinostus on 5/5 (olen ateisti. Mutta kuulun kirkkoon koska vanhemmat, joten joudun käymään uskonnon tunneilla lukemassa raamattua (kirjaimellisesti, kun tän jakson aiheena oli raamattu))) 

heippa lapset

Kommentit