Minäkin höpsähdin

Hellurei! 

Joulukuuhan se aukeni. Guhs. Kaikki tekee kalentereita. Miekin yritän. Vaikkakin tiiän etten tuu saamaan aikaseks joka päivä tehtyy kalenteri osaa, joten en ees yritä :D (syytän ankarasti koulua, kun siihen menee matkoineen se 10 tuntia päivästä, niin ei paljoa kerkiä tehdä) ... Mutta, miten olisi 15 luukkuinen kalenteri? (ei mitään, Huijausta mutta okei 8-) eiks?)

kasasin tähän muutaman erihaasteista Tumblrista, ja käänsin ne suomeksi :3!
  1. Rakkain vaatekappaleeni
  2. Päivän asu
  3. Vaate/asuste jonka olen saanut lahjaksi
  4. Itsenäisyyspäivän juhla -asu
  5. Kallein vaatekappaleeni
  6. Lempi farkkuni
  7. Housut, jotka eivät ole farkut
  8. Söpöt sukat
  9. Söpö hame/mekko
  10. Lempi kenkäni
  11. Vastakkainen sukupuoli -lookki
  12. Nykyinen VS Entinen minä -asustus
  13. Jotain mikä ei ole todellakaan tyyliäni, mutta löytyy vaatekaapistani
  14. Koruja! Lisää koruja!
  15. Tonttu tyttönne
Tosiaan, tänäänhän on jo eka päivä, joten voin aloittaa tän jo tänään 8-)

Joten aloitetaan!


♥ Rakkain vaatekappaleeni





Ehbottomasti Hello Bunnyn huppari ^^! 

Siskoni osti tämän todella monta vuotta sitten Lontoosta (Olisinki minä ollut silloin vitosella? Eli n. 5 vuotta sitten). Aluksi hän tarkoitti sen itselleen, mutta se ei sitten lopulta sopinutkaan hänen tyyliinsä ja jäi liijan pieneksi, joten minä sen sitten omin itseleni 8-). (oon kamala sisko).
 Huppari on aivan ihana; tavallaan se n älyttömän söpö, mutta tavallaan se on pelottava. Hupusta roikkuu pienet pupun korvat vielä kaiken lisäksi! *v*

Valitettavasti kova käyttö näkyy hupparissa :c hihat ovat vähän rispaantuneet, ja toisen korvan 'pinkkiin' osaan on tullut taitos hankauma :/ Mutta muuten värit ovat säilyneet tosi hyvin ja tykkään! (๑་ ༝ ༌๑)ෆ* 

Mikä on teidän rakkain vaatteenne?

Onko tälläinen kalenteri ihan pöhkö idea :3?


Kommentit

  1. Oi kiva huppari OwO mun lempivaate...hmmm...villasukat taitaa olla ^^ ne on söpöjä ja lämpimiä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin on :'3 hehe :D itekkin pohdin pitkään laitanko villarit tähän cx

      Poista
  2. söpö huppari nwn
    mun rakkain vaate.. ehkä ensimmäinen "kunnollinen" hameeni, jonka hankin vuosi sitten:D

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

x 1998 x Liperi x Samsung NX 1100 x