‡ 2 Luukku; asunen

Muimui ♥!

Tänään vuorossa päivän asu ^^ (hui! piti eilen postata tää, mut onnistuin poistamaan kuvat jotka otin, ja siinä kohtaa istuin jo pyjamassa, hups :D)

Tän päivän asussa inspiroiduin ruskeasta ja ''alkemisteistä'' 8-) (koska kaverini piirsi alkemisti tiedemiestä eilen). Ja sain tuon hamosen pienennettyä eilen ^^ (öh, ostin sen joskus huhtikuussa, ja olin silloin jo ''pienennän tän et on miulle sopiva 8-)'' hups.. )
(Puuh, anteeksi ainaiset teinipeilailut :< mutku tän perheen jäsenet a) ei osaa käyttää miun kameraa b) ei ymmärrä miten ihmisiä kuvataan tai c) on minä gush)

todays outfit

Tosiaan; Hame, Kauluspaita Liivi, kengät ja kaulakoru; kirppari
Kaulakorussa roikkuva sormus; H&M
Villasukat; Äippä
Gogglesit; Ebay




Tämän kertainen asu oli tosiaankin, todella kirppari painotteinen x) hih. Meikkasin myös pitkästä aikaa noin vahvasti (olen kadottanut oman kajaalini, joten lainasin tänään siskolta), viimeisen viikon olen käyttänyt yleensä vain sinistä luomivärikynää ja siskon ostamaa erivärisiä luomivärejä <: 

Mitään tämän ihmeempää ei ole tapahtunut ^^ PAITSI Chibicon! 13.12 kuopiossa <: olen hyvin todennäköisesti menossa, ainakin siskin ja Jonnen kanssa. Hieman vielä suunitelma auki, mutta eiköhän tapahdu ^^ hihi. Mitään en tod. näköisesti cossaile, ihan vain perus jennana menossa ^^.


Loppuun vielä kisu (koska meijän misasta ei ikinä saa hyvää kuvaa, mutta kerrankin sain! poikkeus vahvistaa säännön):
MISA


PSST onko muita pleikkarin pelaajia :3? Mie tein viimein uuden PSN käyttäjän, ja oon HattaraPrinssi
saapi tulla kyselee kaveriks ^^ en yleensä pelaa Online-pelejä, mutta ainakin voipi stalkkailla 8-).

Kommentit

  1. Okein nätti asu ja todella suloinen kisu :> ♥

    VastaaPoista
  2. Oii, ihana asu :3
    Haluan tuon hameen, mä kadehdin et revit aina kaikkii ihania vaatteita kirpparilta, kun mä en ikinä löyä mitään ;-;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos <x
      Se vaatii vaan taitoo osata löytää sopivii vaatteita siltä kaiken keskeltä :D hih. kyl se siitä, kun vaan käy sopivan usein ^^!

      Poista

Lähetä kommentti

x 1998 x Liperi x Samsung NX 1100 x