Todellinen naama spämmi!

HELLUREI

Miulla ei ole pahempaa asiaa :D Selvisin koeviikosta, ja tykkäsin jumittaa kotona , koska 2 vapaa päivää. Uusi jakso alkoi, ja miulla alko psykologia :D olen innoissani! Koko seiska luokalta lähtien oon sitä oottanu, kun siskolla alkoi xD.. Nyt jos en tykkääkkää nii petyn syvästi.

Tein myös Instagarmmin :D Tarvitsen lisää seurattavaa! (Hyvä tapa kuluttaa bussin odottelu aikaa) Mie oon siellä HattaraPrinsessa <: kertokaa ketä ootte, niin voi seurailla~ Mie en oo kovin aktiivinen kuvien lisääjä, mutta tykkäääjä, kai :D...

Tungempas tähän muutaman asukuvan :d Anteeksi osan puhelin laatua, se on vain niin nopeempi ja kivempi, kui aina ottaa järkkärillä xD...


Viimeviikon keskiviikkona olin vaahtokarkki ^^




Ja Torstaina olin kukkapäinen saatana (huomatkaa risti väärinpäin naamallani :d) tein tuollaisen höpön ''hengityssuojan'' c:



eilen taas olin avaruuspöksy 8) (Daaamn näytän niin pitältä kun saappaat)


Aina on hyvä sää shortseille!



Sain myös aikaiseksi virkattua koeviikolla itselleni pipon ^^ (siis siitä Assasins Creed Roguen pelaamisen lainassa siskon kaverilta Lukemisen lomassa)


Ajattelin, että tahdon pastellin värisen pandan syövän päätäni x) Hihi



puhuin hiuksista viime kerralla 8-) Yritin blondata näitä, mutta vaan juuret vaaleni huomattavasti :c perkules. Heitin sitten koko päähän violetin sävyttävän hoitoaineen, ja nää on nyt tosi kivat x3... Harmillisesti lähteevät varmaan pois parin seuraavan pesun aikana :c
(onneks oon epähygieeninen ihminen ja käyn melkein 3 kertaa viikossa suihkussa 8-) eli voin olla kaunis lilapää viikon ja sit jo värittää uueastaan)


pssst minäkin TAHDON 


MUUTEN ARVATKAA KUKA PÄÄSEE HOBITIN ENSI-ILTAAN hihi minäää!
kuolen varmaan seuraavana aamuna, mutta pikkuvikoja 8-)! unelmat käy toteen
(Huomasin myös eilen, että oon randomisti päässy monta vuotta sitten ottamaani 'unelma painoon' vaikka en oo ees tietosesti laihuttanu tai mitään. Happyhappy)

Kommentit

  1. Oon edelleen sitä mieltä että tuun ryövään sun kännykkäs kuoret vaikkei ne ees kävks mun puhelimelle ^^ ja toi pipo on ihana~~~~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. älä tuu :'c pikkuseni on sit nakupelle
      hih niin on ^^

      Poista
  2. jee, menen tästä seuraamaan sua instagramiin ^w^ itse olen sielä alice_r_wolf~ :D
    söpöjä asuja, sikasöpö pandapipo nun

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jee :D!
      kiitos ^^! ei sikasöpö... vaan pandasöpö 8-) no ei, hihi

      Poista
  3. Wowow, aivan ihania kuvia *-*
    Miee olen lauraa_annika instassa c::
    Mut ää taas tulen ja kadehdin sun vaatteita, haluisitko lahjottaa osan mulle 8))
    Noi saappaat, ja tuo koru mikä on kauluspaita kuvassa aww, haluan <3
    Muttaa ihana postaus, ja postaile taas pian 8))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos ^^
      joo :3
      en 8( miun vaatteet D: niitä on vaa kertyny pikku hiljaa :3
      saapikkaat löysin kirpparilta ja korun cybershopista ^^!
      joo :3

      Poista
  4. Voi että oon niin kateelline ku pääset ensi-iltaan :< ite vast klo 18 näytökseen, kannattaa olla hidas.. Ja muuten oikein soma pipo ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hih :3 ei sekään paha ole~ tää on kyl yks miun unelmista päästä sinne :D (eheh)
      kiitos ^^

      Poista
  5. Heei, menempäs tästä suorin tein seuraan sua instagramiin~:3 Ku itekki just sain ton tilin käyttöön:'3 Oon siellä iidakki (yllätys yllätys) Ja voi himpula sun asut on aina niin söpösiäää>3< Ja toi pipoki on aivan liian söpö^u^ Postaahan taas piakkoin, tykkään lukee sun postauksia:3 Ja ku en viime postaukseen kerinny kommaamaan, niin sanompa nyt, et tää uus ulkoasu on aivan ihana*w*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. heh :D jee~
      kiitos >u< nyt ollut vähän laiskoja asu päiviä, mutta niitä on nyt kaikilla :D onneksi en ole ainut 8)
      <: mie yritän~
      kiitos tästäkin ^^!

      Poista
  6. Hei sinä kaunis nainen, käykös usein täällä ;3

    Mut ihania kuvia ja kadehdin tota sun tyyliä pukeutua. Mul on tyylii vaan musta huppari, mustat farkut ja rikkimenneet kengät ; n ; MUT HOMOT SAA MENNÄ VIHDOIN NAIMISIIN *abloodeja kansalle* . Mut oot sulonen vaahtokarkki :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ;) yllättävän usein

      Voi höh :c Kirppareille nainen! Kyllä sieltä aina jotain kivaa löytää <: eikä pukeutumis tyyli muotoudu päivässä, tähän on mennyt jo monta vuotta, eheh (Miulle tulee aina vaan niin vahvempi olo, kun saan pukeutua kivasti ^^)
      NIIN SAA jeee
      kiitos x/3

      Poista

Lähetä kommentti

x 1998 x Liperi x Samsung NX 1100 x