Tennari prinssi ja prinsessa

selfie




spring festifal - school



suvi virsi




ysien seinäroses



flower

my sisters Graduation party cake



Graduation party

Graduation party cookie


Nyt on juhlat juhlittu
laulut laulettu
halit annettu
ja ruusut jaettu.
Aika on kumartaa
ja kiitos kuiskata.



Nyt on paljon vapautuneempi olo c: ♥

Eilen oli Viinijärven yläasteen viimeinen kevät juhla, ja viimeisen kerran lauloimme suvivirren
(koska  yläkoulu lakkautettiin sieltä).
Olin viimeisten ysien joukossa, joka koulusta valmistui. Ja olimme viimeisiä, jotka kirjoittivat nimensä seinään.

Hyvä olo loppujen lopuksi jäi.


Sain kaksi stipendiä.
Toisen silkästään siitä, että olen tästä kylästä josta olen (jesh)
ja toisen kuvamataidota :3 se on kirja stipenti, japaniksi ja englanniksi saamelainen tarina 8-) huippua.

Kotiin kun pääsin, meille alkoi ilmaantua sukua ja tuttavia, juhlimaan siskoni Ylioppilaaksi pääsyä.
Ruokaa ja juttelua. Kyllä te tiedätte (kun juhlat jatkuivat sankarin jo lähdettyä jatkoille ja minun mennessä nukkumaan)

Kolmetoista tuntia koroilla tennari prinsessalle oli ihan liikaa

Urho and lake

Suvi

Untitled



mielenosoittaja mörkö -hiekka teos



Ja tänään kävimme juhlistamassa koulunloppua ennin luona porukalla. (ja siskoni palasi takaisin etelään ;-; snifsk)
Lisää syömistä, kävimme rannalla istuskelemassa laiturilla ja leikkipuistossa näytimme mallia ennin sukulais lapsille, miten leikitään kunnolla c:

Annoimme taiteellisuudellemme vallan, ja teimme muumien Mörön hiekasta, joka on jumittunut kiinni leikki kaivuriin 8-) eiks oo cool?



Huomenna pitäisi raahautua kaheksaksi Liperin kylälle koska kesä työ kouluttautumis juttu (niin sain kesätöitä infopisteeltä (olin varasijalla) jesh!), olen siellä töissä juuri kawa- ja animeconin välissä cx


Hue. Voisin tähän kohtaan kai ilmoittaa, että olen mitä ilmeisimmin menossa Kawa coniin koko viikonlopuksi ja Anime coniin sunnuntaina c:
Toki tulkaa moikkaamaan ♥

Saitteko te stipentejä?

Kommentit

  1. nafh ei tullu mulle mitää stipentiä -.- :D vaikka kyllä päättelinkin niin. Mut kuviksesta 10!! :)) ((ainiin ja se meidän ope otti ihan tosissaan sen hatun ja tykkäs siitä...sit mä ja 2 kamua saatii siltä halit. No mut se hattu oli kyl upea ;D))

    VastaaPoista
  2. toi mörkö on ihana xD ja tuut animeen!! Jeeeee~~~~ mie myös ^^

    VastaaPoista
  3. NO EN SAANU STIPENDEI DDDD8<<< (täälpäi jaetaa vaa yseil)

    moi

    kaisuliini sai kaks stipendii.

    ja mä itken kosk te ootte ni vanhoi

    tulkaa takaisin

    muistatkoha sä ees kuka mä oon

    sori

    fairi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahahaahha

      coooll onnee kaisuliini

      nii me ollaan. mie itken koska sie oot nii pentu 8)

      joo

      Muistan :) haukoit taloani ladoksi MUISTAN SEN AINA

      Ed

      Poista
  4. Naww, Jenna sä teit sen ; ___ ;
    2-vuotta ja mä lopetan peruskoulun apua
    Mutta onnea tulevaisuuteen, toivottavasti pääset/pääsit sinne minne haluut ^^ !
    (olen erittäin perillä milloin ilmotetaan pääsikö tiettyyn lukioon tai amistoon :D)
    Muttamutta söpöjä kuvia > u <

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ;-; anteekshi
      apua. tee kaikkesi, älä jätä tekemättä asioita, joita edes vähän haluat, koska myöhemmin harmittaa
      :3 kiitos, n. kahden viikonsisään pitäisi tulla tieto minne pääsee

      Poista
  5. JennE san...Kato mitä mä sulle tein :3
    Hope u like it :3
    http://fanartpony.deviantart.com/art/Alteon-458381390

    VastaaPoista
  6. Aika kiva mörkö:D Itse sain stipendin äidinkielestä.

    VastaaPoista
  7. miksei sul oo enää tumplerii :OOO

    pentujenpentu fairiliini

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oonnn
      vaihoin nimee joskus jouluna
      unihuntu.tumblr.com

      Poista
  8. Mä sain stipendin parhaasta keskiarvosta ja voitin piirustuskilpailun. :3
    Ja tuun animeconiin koko viikonlopuks. Cossaatko jotain?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jee onnea :3
      joo, suunitelmissa Patchoulia Touhousta (hehhe vähä jälessä osassa näissä jutuista)

      Poista
  9. Mä follasin sua :OOO

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

x 1998 x Liperi x Samsung NX 1100 x