Luokkaretki analyysi 8-)

tässä kuvassa näkyy uusi lettini~
Siitä tulikin mustikka violetit~

Hellurei!

Viime postauksessa mainitsinkin Luokkaretkestämme.
Matka alkoi maanantaina kahdeksanaikaan koulultamme. Suuntana oli helsinki.
Matkaan lähti 52 ysiluokkalaista, 4 opettajaa ja kaksi bussia.
Meitä lähti näin paljon, koska oltiin tultu siihen tulokseen, että on hepompaa jos menemme kaikki ysit samalle reissulle, koska koulussamme on paljon kaveriporukoita jotka ovat sekaisin eriluokilla (esim meidän porukka, n. 10 henkeä ja kaikki ovat eri luokilla (okei 4 luokkaa meillä)).
Oli tuskaa istua bussissamme, koska siellä ei toiminut ilmastointi kunnolla, ja alku matkan bussin lämmitys oli päällä.  Onneksi Lahdessa sain vaihtaa bussia toiseen, joka matkasi Linnanmäelle.

Toki kiersimme porukalla kaikki hurjat laitteet, ja ei niin hurjat (mm. kotkot). Vähän satoi ja ukosti yhdessä välissä, mutta ei se haitannut.

Matka jatkui hotellillemme Tikkurilaan:
Sokos Hotel Flamingo

Hotelli oli todella hyvä. Henkilökunta oli ystävällistä, huoneissa toimi ilmastointi, ja huoneet olivat siistit ja kätännölliset. Aamupala oli herkullinen, ja hotellilla oli kaikkenlaisia palveluita saatavilla.

Me kävimme testaamassa tiistiana illalla mm. Lasersotaa (joka oli aivan mahtavaa, jos ikinä tulee mahdollisuus, kokeilkaa ihmeessä), keilailua ja kauppoja.

Kaikinpuolin hyvä hotelli, vaikka ovi korttien kanssa oli säätämistä.

reipasta porukkaa aamusta

Tiistaina lähdimme aamulla Fazerin tehtaalle tutustumaan. Odotin ehkä enemmän, mutta saatiin syödä suklaata ja saimme leipää & karkkia. Meille kerrottiin vain fazerin historiaa ja numeroita.

Fazerin jälkeen  saimme valita, joko heurekaan tai korkea saareen. Oma valintani oli Heureka.
Siellä oli hyvin paljon ihmeteltävää, aivosolmuja ja planeettoja.

Tästä lähdimme matkaamaan helteessä Senaatintorille, ja siitä saimme mennä shoppailemaan minne tahdoimme.

Seikkailimme (eksyimme) ensin porukalla, liijan monesti tuli tarkistettua ''yy kaa koo nee vii kuu see, kaikki on tallella!''
Löysimme sokokselle, ja sinne löysi siskoni ja kaverini Silver.

Matka jatkui Kamppiin.
Kierteltyä ja korukauppoja. Mukaan tarttui sukat, jäätelöä, kengännauhat ja naamari.

kerron teille totuuden: Silver polvistui tähän kuvaan :D....

''Jenna plz,''

Palasimme siinä viiden aikoihin takasin hotellille, vähän lököilimme ja jatkoimme shoppailu innolla hotellin vieressä olevaan Jumboon. Sielä ilta jatkui aijemmin mainitsemallani ohjelmalla :)
Oli mukavaa lopulta päästä nukkumaan (siinä puoli yhden aikoihin).

oh gosh~ Jumbon Game stopin Conor ♥
ironia: jonne otti tän kuvan

rakkaani, ikuinen lapsi~ ♥

Eilen (keskiviikkona) kävimme vielä Kiasmassa (vaihtoehtona olisi ollut eduskunta). En muista kunnolla, kuin ison karkki ruusun marimekon näyttelystä. ihan hienoja näyttelyitä oli, emme vain saaneet kierrellä sielä yksin, niin se oli vähän pöh.
Koti matka alkoi, joka meni aika lailla Jonnen kainalossa nukkumiseen (ja samalla join litran limpparia, mitä?)

ENÄÄ 5 PÄIVÄÄ KOULUA

Onko/Oliko teillä luokkaretkeä?

huh. pahoittelen kirjtoitus virheitä, ja kuvien epäloogisuutta. miuu väsyttää vieläkin aivan kamalasti, koska en saanut viime yönä unta ja ei ei tullut luokkaretkellä oikein nukuttua :) ...

1. woh, mahtaisalta kuulosti! o W o
    itsekkin arvostan suuresti kun luokkaretkillä saa liikkua porukassa eikä tartte mennö opettajien perässä..

1. :D ja oli!
      x3 jeephh. meijä opet oli vaa ''jaa'aa me tiijetää että ette kummikaa hiljaisuuden jälkee käy nukkuu, ni ei ees laiteta sellasta-'' wut

2. äääh oisit ottanu miut matkalaukkuu -.-...... 4 päivää koulua (ö_ö) jesh... oli se kyllä iha mukavaa ku kaikki muut koulut lähti leirikouluu, mut sitten, anteeks mitä? jokelalla ei ollu rahaa, ei edes viedä meitä semmosee työpaikkajuttuun >.< aiempina vuosina kuukit AINA pääs. hmph... Miksei ne vaa tee rahaa ja lähetä sitä meidän kouluu? en ymmärrä..

1. olisin voinnu :D jeshjehss ja paniikkihh
      nooh meki tehtii työtä ton leirikoulun eteen :) mm. myytiin karkkia, järkättiin disco etc. ja maksettiin itekki siitä~

3. meijän leirikoulu oli kakka :( mut joo, mäki oon käyny siel fazer jutus joskus ja oli se pettymys, aattelin et oltas nähty ku suklaata tehää ;__; äää teil oli varmaan kivaa ^^ ja heee kävitte laheskii xD

1. höh :c
      niimpäh :/ ei, näytettiin video jossa probacandaisesti tehtiin suklaata 8) no melkee
      joo :D

4. Wow, ihana luokkaretki :'DD
    Harmi kun en päässy tapaa sua, olin kuiteski vaan 50km etäisyydellä ; ___ ;
    Mielen kiintoisia kuvia :3

1. oli x3
      mietin samaa kun tultiin pois :c no joskus sitten!
      :D on

5. Myääh mieki haluun käydä Heurekassa ö n ö
    Iih työ ootte niin söötti pari, sinä ja Jonne ; u ;
    (Haha mietin just että olikohan 4 vuotta takaperin tuon Conorin paikalla (Amnesia: The Dark Descent-pelin ilmestymisen aikoihin) herra Morsosta tehty patsas :D)

1. ö n ö sinne vain menoksi! ihan jänskää oli~
      iih x3 kiitos ♥ nii me kyl ollaan 8-)
      (haha saattopa olla :D)

6. Oon niin kade, ku te pääsette luokkaretkellekkin ja kaikkee... Me mennää vaan istumaan rantaan ja heittelee kiviä :/

Vai mitä, ettet haluu missata mun utta postausta ;9

1. Niih noh, tehtiin töitä luokkaretken eteen :D ...

uuu olet oikeassa, en halua :3

7. Itse kävin tiistaina lintsillä luokkaretkellä :D Harmi ettei menty maanantaina niin olisin voinu törmätä suhun siellä x)
    Näyttää aika mahtavalta tuo teidän luokkaretki, ilmeisesti ehditte tehdä paljon kaikkea kivaa! ;3

1. :D jee, harmi tosiaan x3 olisi ollut kiva törmätä~
      Jooo, niin kerettiin x3 harmi että parhaat (randomeimmat) kuvat saivat ''Jenna, et laita tätä sit blogiis'' kieltoja :D

8. Aktiiivinen kommentoija ilmoittautuu! Eivaan, en oo käynyt taas bloggerissa pitkään aikaan. Pitääkin yrittää vähän ryhdistäytyä.

Aina vaan jaksan ihastella miten suloinen pari sä ja Jonne ootte ;3; Sydänhän tässä sulaa!

Teillä kuulosti olevan mukava luokkaretki c: Meidän lv (aka Hanhi) vihaa meidän luokkaa eikä oo oikein innostunut minkään sortin retkistä tai leirikouluista :D

1. jeee!

x3 aeww kiitos ♥

joo :3 en tiijä tykkääkö vai inhooko meijä luokanvalvoja meitä, mutta mukavaa sen kanssa oli c:
      kyl teki jonnekkin pääsette!

9. Me käytiin kattomassa yks esitys ja lähettiin kotiin. .___. Oli TOSI kiva luokkaretki...

10. Ei oo totta miten ihana luokkaretki teillä oli! Näytti olevan kyl todella hauskaa :3
    Meillä on huomenna se "retkipäivä" ja me kaikki kasit saadaan pelata pesistä koko päivä, jippiii...