Dataamista ja Hius angstia

image


Omg se päivä on tänään
KALAPUIKOT ESIIN JA RUSETIT KAULAAN
ooohhh

blingblingkynnet
yhy ompas kynteni lyhyet ono (jouduin leikkaa ne kun persikkapete ja ennen olivat melkee sentin pidemmät xc) mutta BLING BLING

ullapulla
ullaah 8) en kato yleensä salkkareita mut tän naisen takia oli pakko
olin hämilläni, homo ongelmia ja kuollut äiti ei ookkaa kuollut?


wannabeisopääekokun
lol piirsin wannabe kissankorva ukon joka näyttää aliravitulta pää suhteessa kehoon
sovitaan että se on koeputki eläin jolloin sen hartijat ei oo päässy kasvaa 8D?

ac

hobittipoika

Lol, oon ollu ny 2 3 päivää kotona, kun torstai ja perjantai meni sairastellen :3
Päivät menny tumblrissa, Assassin's Creediä pelatessa  ja telkkaria kahtoen. 8)

Miulla on tässä tällä hetkellä jonkin sortin hius kriisi. Tai ei kriisi, koska kriisistä on parannusta, mutta mie en koskaa tuu pääsee näistä paskoista ihanista kutreistani eroon <3
äääää en tiijä mitä teen, äiti lupas et se hommaa miulle kampaaja ajan ja et saisin värjätä miu hiukset mut sitä samaa se on luvannu puol vuotta.

Voisin tosi angstittaa tästä jollekki ihmiselle mutku ketää ei kiinosta ni joku joka tän ehkä lukee saa kärsiä 8)


crybaby
koitin piirtää sivuprofiilista.. ihmismäisen olennon, öh en vain koskaa oo osannu. 


Olenko ainut joka on siunattu kiharoilla?

Kommentit

  1. Ihana kissatyyppi! ;3 Mä just haluisin kiharat hiukset luonnostaan :D Ne ois ihanat!

    VastaaPoista
  2. Söpöjä piirrustuksia :D >u<
    Et varmasti ole ainoa jolla on kiharat hiukset, tosin mulla on luonnostaan suorat hiukset c: Toivottavasti saisit pian värjätä hiuksesi, ja mun mielest kiharat hiukset on söpöt :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos n____n''
      joo tuski. mut silti
      c: jooo (ei ne oo söpöt ,_____,)

      Poista
  3. Ihania piirroksia! Mä just haluaisin kiharat... Mut niinhän se vähän on, et jos on suorat haluu kiharat, jos on kiharat haluu suorat, jos on lyhyt haluu olla pitkä, jos on pitkä nii haluu olla lyhyt.... ookoo kyl varman tajusit:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos n____n ♥
      joo. mut jos oisin syntyny tähän perheeseen alienina ja saanu suorat hiukset, en ois mistää hinnasta halunnu kiharoita 8)

      Poista
  4. et ole ainoa kiharista hiussista kärsiväinen. Mulla on luonnostaa isot korkkiruuvit, sanon niitä teto kiharoiks xD ja yleensä ne on päälihiusteni lyhyydestä johtuen pörrössä ja ylöspäin, ja jos ne kastuu ne vetää ihan hirveeseen kiharaan, se on jännä ku sen näkee ku se kihartuu...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ois kivat sellaiset korkkiruuvit mut nää menee muute vaa vammasesti ;___; Teto kiharat!
      yhy tuo kampaa suoraksi KIHARTUUU tilanne :'c

      Poista
  5. Musta kiharat ovat suloisia <:
    Mut tosin kaikki mun kaverit joilla on kirharat hiukset, haluaisi suorat .... :D
    Mut toivottavasti pääset värjäyttämään hiuksesi, minkä värisiä aattelit ? n___n
    Laitathan sitten toiseen blogiin nyt ainankin kuvia :3333

    + meillä täällä Porvoossa ammuttiin äsken ilotulitus raketteja olin silleen "varmaan koska Doctor Who" :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tarkoitan että tähän blogiin :'DDD

      Poista
    2. ;u; nää on kauheet, voisin vaikka tappaa jonkun jos saisin suorat hiukset LIIKAA ASSASIN'S CREEDIÄ
      joo *niistää neneänsä itkun jälkeen* punasta meinasin c: koska kakkapää äiti ei anna siniseks tai violetiks :c
      jooo
      c: epistä, täällä peruttiin jopa joulunavaus ilotulitus yhy ;___;

      Poista
    3. miekii oon aatellu värjäillä punasemmiks koska äiti ei suostu sinisii :'D

      Poista
    4. Joo sä hommaat punaset hiukset ja sit mä kuolaan täällä ruuduntakana kateellisena ;w; Ne varmaan sopis sulle!

      Poista
    5. Mikähä äiteillä on sinisiä vastaan :D
      hahah kuolaa minua elsa eikusiistuota. ööö. ehkä tai sit ei 8) pitää kokeilla!

      Poista
  6. DOCTOR WHOOO!! *bumbudiumbumbudumbumbumbubu* joo terve xD

    VastaaPoista
  7. hehheh ASSASINS CREED ON PARAS PELI!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ON! varsiki ku saan aina 10000 ja yks vartijaa perääni ja sit hakkaan ne jonnekki 8)

      Poista
  8. HHaluun Assasin's Creedin D:: uusimman siisss taino vanhempiki käy
    Värjää ruskeiks sun hiukset! >:C
    Toi sivuprofiilipiirrustus on hieno : o must tuntuu et mä en ikin tuu oppii piirtää sillee seksikkäästi tollase sivuprofiilin :'C ja samoin toi wnb kissankorva pojke c:
    Hianot kynnet ja eineny nii lyhyet oo ku mun sillo ku ne katkee c:
    en enää ees tiiä et mitä kirjotan koska oon väsyny enkä jaksa lukee mitä oon kirjottanu et jos kirjotin jotai höpsöä niin tanssitaan c:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. AC on paras aina 8)
      mutku kaikilla on ruskeet ja öää :c
      kiitos n____n oikeestaa katoin toho hirveen paljo mallia kun hahmottelin paperille :D sitä pitää vain harjotella~
      jooeine niin lyhyet mut silti cx
      hih nukuhhan höpsöliini :3 mennään tanssimaan~

      Poista

Lähetä kommentti

x 1998 x Liperi x Samsung NX 1100 x