Keksi monsterit

zombi2

(-mie-)

mikämeniväärin
hur, mikäs menikään väärin?

addiktio

oon iha addiktoitunu tähä peliin :D apuah. *pelannu kaks päivää puh*

prinsessa
(-siski-)

Heissuli~ 

Leikimme tänään siskoni kanssa Maskeeraajia, ja minä olin zombi ja hän Prinsessa (teimme siis omat maskeerauksemme)
Oli sitten naama ihan liimassa, tekoveressä jaa vesivärissä itsellä c: 

Hurh, hauskaa. Kerrankin (tuossa zombi kuvassa) miu jäätäminen oli hyödyksi :D
(huh tulihan tuosta zombi kuvasta fabo proffa kuvanikin cx)

Jäin myös tänään ihan koukkuun punk-rock remixeihin ja covereihin eri kappaleisiin :D

kuten tähän:


tai tähän

Mitenkäs teillä, tykkäättekö maskeerata itteenne tai muita (muitenkin kuin päivittäisillä meikeillä)?

(muistakaahan siirtää kelloja yöllä!)

Kommentit

  1. ...kai se menee maskeeraukseen(?) mut rakastan kasvomaaleja <3 ja toi zombi hommeli on ihan älyttömän hieno. ^^ Kuvia omista teoksistani löytyy blogistani www.kunpandaputosiihmemaahan.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. heh :D itelle toi oli oikeestaa eka kerta, ku koskaan kokeilin mitään~ kiitti hoh :D

      Poista
  2. Vau vähän hieno! Itellä noinzombi maskit ei yleensä toimi ku en viitti laittaa sitä väriä noin lähelle silmää ja suuta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hih kiitti :D
      oikeestaa aloin vasta äske miettii et hei miehä olisin voinu saaha jonku myrkytykse liimasta ja tekoverestä o___o oho. no oon viel hengissä (Y)

      Poista
  3. Säikähdin o__o'' Pelottava olet ;n;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. miks kaikki sanoo et oon pelottava :o jännää
      kiitos (Y)

      Poista
  4. Vastaukset
    1. kiitti c: (okei on se kökkö mut pääasia et jennalla oli hauskaa! eiku)

      Poista
  5. Tää kommenttijuttu kakkaa ku jos kirjotan pitkii juttui ni sit se ei otakkaa niitä sit itken itteni unee ku pääki on kipee ja sillee <3<69 ja eihä siin muut mutku jos toi tekee ton saman joka ikine kerta ni sit kestää pikkase ku viel 11 postaust <3
    Oot söpö zombi c:
    Toi sun zombimeikkaus on nyt mun everyday makeup tyyyli <3
    jaja mä tykkään maskeerata itteni varmaa joka toine päivä kertaa koska tylsä elämä xD<3

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

x 1998 x Liperi x Samsung NX 1100 x